The psychological operation behind Julian Assange – the guy who fooled many (10)

A 2017 Intelligence report stated that RT’s editor-in-chief visited Assange at the embassy in August 2013 to discuss renewing his contract with RT.

Margarita Simonyan has been RT’s editor-in-chief since she was hired at the age of 25, having previously served as a correspondent for the Kremlin press pool “because she is well connected.”

Do you remember what Assange had said – that everything in Russia is under Putin’s pyramid and nothing gets done unless you have a sponsor? Does this include having a TV show on Russia’s flagship state news channel? Is the well-connected Margarita Simonyan a sponsor or the sponsor of Assange in Putin’s pyramid?

X (Formerly Twitter)